Over TDO

TDO (Technische Dienst Ondersteuning) is gestart in 1993 met TDOffice. Wij willen ons onderscheiden op de markt door gebruiksvriendelijke software te leveren die eenvoudig te implementeren is. Hierdoor zijn de implementatie- en instandhoudingskosten goed te beheersen en relatief laag.

Onze organisatie is, in tegenstelling tot veel andere, niet gericht op het schrijven van veel uren. Bij de meeste van onze implementaties is minder dan 10 uur ondersteuning van onze zijde nodig. Hierdoor blijven onze overheadkosten laag en onze prijzen aantrekkelijk.

Door onze samenwerking met diverse gelieerde bedrijven hebben wij een enorme schat aan kennis en ervaring beschikbaar. Hierdoor zijn de voordelen van veel kennis en flexibele daadkracht gegarandeerd.

Onze filosofie

Doordat wij vroeger leverancier waren van toonaangevende ERP programma’s, waarbij de complexiteit steeds maar toenam en het programma verder van de gebruiker af ging staan hebben wij gekozen voor een aanpak waarbij onze klanten de gewenste functionaliteit bepalen waarbij deze functionaliteit in- of uitzetbaar is per gebruiker. Hierdoor lijkt het programma maatwerk, terwijl u de voordelen heeft van een standaard oplossing.

De ontwikkeling van de software is erop gericht dat deze aansluit bij uw gebruikerservaring. In tegenstelling tot veel van onze concurrenten stellen wij u tools ter beschikking waarmee u de software op uw gewenste gebruik kan instellen. Hiermee worden excessieve hoeveelheden advies-uren voorkomen en blijft het proces qua tijd en geld beheersbaar.

Onze unieke punten

  • Geen gebruikerstoeslag, dus onbeperkt inloggen met zoveel gebruikers als u wilt voor één prijs. Hiervoor blijft ook in de toekomst het kostenplaatje helder.
  • Ontbrekende functionaliteit die standaard in onze software thuishoort wordt kosteloos ontwikkeld en aan de standaard licentie toegevoegd, zodat alle klanten over deze functionaliteiten kunnen beschikken. Hierdoor past de software heel goed bij onze praktische gebruikers. Tevens loopt een klant dan niet het risico om verstoken te blijven van belangrijke functionaliteit en is kostbaar maatwerk niet nodig.
  • Minimale implementatietijd, uit de praktijk blijkt dat er slechts een paar uur nodig is om TDOffice gebruiksklaar te maken.
  • 100% webbased, wereldwijd makkelijk te gebruiken en te beheersen op computer, laptop, tablet en telefoon.
  • Intuïtieve en eenvoudig te gebruiken software.
  • Basis data (objecten, onderdelen, leveranciers, etc) makkelijk in- en uit te voeren via Excel.
  • Delen van ervaringen, kennis en kunde van andere gebruikers.

Aanschafmogelijkheden

  1. Aanschaf software licentie, deze kan vervolgens kosteloos op uw eigen server geïnstalleerd worden.
  2. Aanschaf software licentie, maar nu met uw software licentie op één van onze servers (hosting).
  3. TDOffice als SaaS oplossing (Software as a Service) bij ons. U betaalt geen licentie, maar een maandbedrag voor het gebruik maken van de licentie. De benodigde inzet van uw IT afdeling is hierdoor minimaal.

Demonstratie

Menig nieuwe klant is erg enthousiast na het zien van een demonstratie omdat zij heel goed haar eigen problematiek herkent in de oplossingen die TDOffice biedt. Zij hoeven het wiel niet opnieuw uit te vinden en zij kunnen gebruik maken van de ervaring en werkwijze van hun collega’s.

Heeft u interesse in onze software, of wilt u meer informatie, aarzel niet om contact op te nemen.

Neem contact op