skip to Main Content

Sinds de start in 1993 onderscheiden we ons met software die eenvoudig te implementeren is. Honderden bedrijven in binnen- en buitenland vertrouwen inmiddels op TDOffice voor hun technische dienst. Wij zijn een modern en dynamisch bedrijf, en werken op locatie of via bijvoorbeeld Teams. Zo blijven de lijntjes kort en zijn beslissingen en besluiten snel gemaakt.

De dagelijkse werkzaamheden binnen een technische dienst kunnen al hectisch genoeg zijn, het registreren van de werkorders, meldingen, uren en kosten moet daarom efficiënt en eenvoudig zijn. Alleen dan kan een TD efficiënt en fijn werken met TDOffice. U wilt tenslotte sleutelen en zo min mogelijk tijd achter een pc doorbrengen. Het is onze prioriteit om daaraan te voldoen. Wij leveren een gebruiksvriendelijk onderhoudsbeheer programma dat naadloos aansluit op de wensen en behoeften binnen een moderne technische dienst.

Door onze samenwerking met diverse gelieerde bedrijven hebben wij een enorme schat aan kennis en ervaring beschikbaar. Hierdoor zijn de voordelen van veel kennis en flexibele daadkracht gegarandeerd.

TDO TDOffice

Onze filosofie

Wij merkten dat door de toegenomen complexiteit van onderhoudsbeheersystemen, de functionaliteit daarvan steeds verder van de gebruiker ging afstaan. Wij hebben daarom gekozen voor een aanpak waarbij onze klanten zelf bepalen welke functionaliteiten ze toepassen en welke niet. Met in- of uitzetbare functionaliteiten is het mogelijk om het programma in te stellen op het gewenste gebruik per gebruiker. U profiteert daardoor van de financiële voordelen van een standaardoplossing terwijl er toch maatwerk mogelijk is. Onze klanten dragen functionaliteiten aan, deze worden kosteloos in de programmatuur opgenomen en aan iedereen ter beschikking gesteld. Hierdoor is aansluiting bij de dagelijkse praktijk gegarandeerd. Hiermee worden diverse uitdagingen, zoals het trainen van nieuw personeel en grote hoeveelheden advies-uren voorkomen. Het hele proces blijft daardoor qua tijd en geld beheersbaar.

De ontwikkeling van TDOffice is erop gericht dat die aansluit bij uw gebruikers behoefte.

Onze unieke punten

Géén gebruikerstoeslag

Onbeperkt inloggen met zoveel (gelijktijdige) gebruikers als u wilt voor één prijs. Hierdoor blijft ook in de toekomst het kostenplaatje helder.

Kort implementatietraject

Er is slechts een paar uur nodig om TDOffice gebruiksklaar te maken.

Intuïtieve en eenvoudig te gebruiken software

De intuïtiviteit maakt het voor nieuwe gebruikers mogelijk om TDOffice snel te beheersen met minimale ondersteuning.

Ontbrekende functionaliteit kosteloos toegevoegd

Ontbrekende functionaliteit die standaard in onze software thuishoort wordt kosteloos ontwikkeld en aan de standaard licentie toegevoegd, zodat alle klanten over deze functionaliteiten kunnen beschikken. Hierdoor past de software heel goed bij onze praktische gebruikers. Tevens loopt een klant dan niet het risico om verstoken te blijven van belangrijke functionaliteit en is kostbaar maatwerk niet nodig.

Delen van ervaringen, kennis en kunde van andere gebruikers

Alle kennis en kunde van onze gebruikers wordt gratis ter beschikking gesteld, waardoor het wiel niet opnieuw uitgevonden hoeft te worden.

Eenvoudige in- en uitvoer via Excel

Basis data (objecten, onderdelen, leveranciers, etc.) makkelijk in- en uit te voeren via Excel.

Alle standaard koppelingen worden gratis gerealiseerd

Wij stellen kosteloos tools beschikbaar waarmee u gemakkelijk data kunt uitwisselen met andere programmatuur.

100% webbased

Wereldwijd makkelijk te gebruiken en te beheersen op computer, laptop, tablet en telefoon.

Aanschafmogelijkheden

Voor TDOffice bieden we de volgende drie mogelijke aanschafopties aan. Voor elke optie geldt dat u alle functies krijgt die TDOffice te bieden heeft. Op geen enkele wijze werken wij met modules of functies die u niet krijgt. Daarnaast hebben wij al meer dan 10 jaar onze prijzen niet verhoogd, terwijl de functionaliteit vertienvoudigd is.

TDOffice is momenteel het goedkoopste programma per gebruiker met een volledige beschikbaarheid van alle functionaliteit.

Optie 1
Aanschaf TDOffice

U betaald een eenmalig bedrag voor het gebruik mogen maken van TDOffice. Daarnaast is er een onderhoudscontract waarmee u bijvoorbeeld recht heeft op gratis updates, helpdesk ondersteuning, en kunt u ideeën aandragen voor verbetering en toevoegingen aan TDOffice die kosteloos gerealiseerd worden. TDOffice wordt vervolgens kosteloos op uw eigen server geïnstalleerd.

Optie 2
Aanschaf TDOffice met hosting

U koopt TDOffice maar heeft zelf niet de capaciteit of behoefte om TDOffice te installeren op uw eigen server. U laat dit liever aan ons over. Dit heeft meerdere voordelen, wij kunnen u altijd gelijk helpen, er is geen tussenkomst van een IT nodig. U bent 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar online. U kunt TDOffice vanuit de hele wereld bereiken, niet alleen vanaf uw interne netwerk.

Optie 3
TDOffice als SaaS oplossing

U koopt TDOffice niet, maar gaat een SaaS (Software as a Service) contract aan. Dit betekent dat u TDOffice huurt van ons en daarvoor een maandelijkse all-in prijs betaald. Deze prijs is inclusief onderhoudscontract en hostingkosten.  U bent 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar online. U kunt TDOffice vanuit de hele wereld bereiken, niet alleen vanaf uw interne netwerk.

Optie 1 en 2 bieden wij speciaal aan voor bedrijven die zich niet vertrouwd voelen bij het SaaS concept. We willen graag al onze klanten een werkwijze bieden die bij ze past. Wij werken om die reden ook niet met een prijs per aantal gebruikers binnen een licentie. U kunt naar hartenlust zelf in TDOffice medewerkers aanmaken zonder dat uw maandbedrag omhoog gaat, wel zo prettig, en dit zorgt ook voor geen onvoorziene kosten bij een uitbreiding van uw TD.

Implementatie

Met een overzichtelijk en doeltreffend implementatieplan zorgen wij voor een soepele ingebruikname van TDOffice. Of u nu gegevens uit een andere softwarepakket wilt halen, of u heeft al uw gegevens in Excel of Access, of wellicht nog in uw hoofd. Wij zorgen ervoor dat deze gegevens eenvoudig en overzichtelijk in TDOffice komen te staan.

U verzamelt alle benodigde gegevens zoals bijvoorbeeld de machine-informatie en leveranciersgegevens. Tenslotte heeft u zelf de meeste kennis over uw bedrijf. Deze informatie kunt u kwijt in onze Excel sjablonen. Wij zorgen er vervolgens voor dat deze data goed en gestructureerd in TDOffice komt te staan.

Doordat TDOffice intuïtief en gebruiksvriendelijk is, blijven de benodigde ondersteuningsuren beperkt. Uit ervaringen blijkt dat in de meeste implementatie-projecten minder dan 10 uur ondersteuning nodig is. Dit alles doen we bij u op locatie of via bijvoorbeeld Teams. Zo houden we de implementatie en training makkelijk en blijven de kosten beheersbaar.

De eerste maanden krijgt u de beschikking over een productieomgeving en een gratis oefenomgeving op onze server. U kunt daarmee uitvoerig oefenen en wij kunnen u goed begeleiden tijdens de implementatie.

Wij faseren de implementatie al naar gelang uw functionaliteitsbehoefte. U bepaalt zelf de snelheid en werkwijze waarop we de implementatie opzetten. Eventuele data vanuit andere software kunnen wij eenvoudig importeren naar TDOffice.

Demonstratie

U krijgt pas een compleet beeld van de enorme hoeveelheid mogelijkheden die in TDOffice zijn ondergebracht tijdens een demonstratie.  Met een demonstratie kunt u uw eigen problematiek herkennen in de oplossingen die TDOffice biedt. De demonstratie kan plaatsvinden bij u op locatie of via bijvoorbeeld Teams. Neem contact met ons op om een afspraak in te plannen.

Back To Top