Het programma TDOffice is ontwikkeld voor technische diensten die een programma zoeken dat eenvoudig en functioneel moet zijn en waarbij elke gebruiker al na een korte inwerkperiode met het programma om moet kunnen gaan. De functionaliteit van TDOffice is aanzienlijk, doordat de jarenlange ervaring opgedaan met eerdere TD-programma’s is samengevoegd. Object stamkaart in TDOffice

De volgende items zijn standaard aanwezig binnen TDOffice:
  • Storingen
  • Werkorders
  • Meldingen
  • Planning
  • Preventief onderhoud
  • Machine inventaris (objecten)
  • Kostenbeheersing
  • Uurboekingen
  • Inkoop en magazijnbeheer
  • Boomstructuur
  • Formulieren
  • Budgetbeheer
  • Kostenboekingen
  • KBarcodes
  • Dashboard
  • Contracten

Simpel of ingewikkeld, de keus is aan u

Het is binnen TDOffice mogelijk om zelf uw objectstamkaarten aan te maken en in te richten, of het nou gaat om een simpele stamkaart, of een uitgebreide stamkaart, alles is mogelijk. U bepaalt zelf welke informatie u wilt weten van elk soort object, dit maakt het mogelijk om een stamkaart van een object precies af te stemmen op het object waarover het gaat en voorkomt overbodige velden die geen betrekking hebben op het object in kwestie. De objecten kunnen in een boomstructuur geplaatst worden voor een duidelijke structuur en hiërarchie. Dit vindt u ook terug bij het maken van bijvoorbeeld een melding, storing, uurboeking, etc. Alle schermen die u moet invullen zijn door u zelf te beïnvloeden zodat het simpel of uitgebreid kan worden gemaakt.

Barcodes

Ook kan er gebruik worden gemaakt van TDOfficeMobile, onze app die werken vanaf een mobiel eenvoudig en leuk maakt. TDOffice maakt automatisch barcodes aan. U print deze en plakt ze op onderdelen of machines en via TDOfficeMobile scant u deze in. Meldingen maken en onderdelen afboeken is nog nooit zo simpel geweest. Barcode onderdeelvoorbeeld

Storingen

Storingen zijn simpel te registeren als melding door iedereen binnen uw organisatie, deze kunnen omgezet en opgevolgd worden via werkorders en preventieve beurten. Het scherm waarin de melding of werkorder gemaakt worden is bijna volledig door u zelf in te richten, dit betekent dat het een ingewikkeld of makkelijk invulscherm kan worden, u bepaald dit helemaal zelf.

Preventief onderhoud

Binnen TDOffice is het mogelijk om preventief onderhoud uit te voeren via datum en/of stand gestuurde checklijsten. Door preventieve beurten en objecten met elkaar te koppelen ontstaat simpel een overzicht met daarin wanneer welke objecten aan de beurt zijn voor hun preventieve beurt.

Planbord

Het planbord is een handige tool om in een “outlookachtige” omgeving alle geplande werkorders en nog in te plannen planregels te zien. Doordat aan elke status een kleur is toegekend is in één oogopslag duidelijk hoe het staat met de werkorders.

Een makkelijk overzicht van werkorders en planregels met het planbord

Vanuit het planbord kan eenvoudig de werkorder gereed gemeld worden of de werkorder tot in detail bekeken worden door deze te openen als pop-up.

Verder zijn er uitgebreide filter mogelijkheden om per medewerker of per object te bekijken wanneer ze voorkomen in de planning, ook is het eenvoudig om inzicht te krijgen in welke werkorders nog geen medewerker hebben toegewezen en deze direct toe te wijzen aan een medewerker. Zo is de planning per monteur optimaal te beheren.

Dashboard

Via het dashboard is in één oogopslag een duidelijk overzicht hoe de zaken ervoor staan. Bijvoorbeeld hoeveel openstaande werkorders er zijn, totaal of per medewerker. Of hoe de verdeling is van openstaande werkorders per prioriteit of soort. We hebben meer dan 20 verschillende dashboard items om het nog makkelijker voor u te maken.

Magazijnbeheer

Door een uitgebreide inkoop, ontvangst, magazijn en uitgiftebeheer is TDOffice ook zeer geschikt om uw magazijn te beheren. Doordat er de mogelijk is om onderdelen te bestellen voor, en uit te geven op een object en werkorder wordt automatisch per object en werkorder de kosten bijgehouden. Dit zorgt voor een makkelijk overzicht van de kosten per object/lijn.

Financiële informatie

Doordat alle kostenboekingen gerelateerd kunnen worden aan een werkorder, object, budget of kostenplaats is het altijd duidelijk waar de kosten plaats vinden. Door elk object een kostenplaats te geven zal TDOffice deze herkennen en overal automatisch vullen, dit maakt het boeken en bijhouden van kosten eenvoudig en moeiteloos.

Rapportages

We beschikken over een uitgebreide set aan rapporten waarmee allerlei soorten informatie samengevoegd en bekeken kan worden vanuit TDOffice. Deze rapporten zijn bedacht door onze huidige klanten en zullen dus altijd relevant en efficiënt zijn. IIoT 2

Koppelingen met andere systemen

TDOffice heeft de mogelijkheid om data te ontsluiten richting andere systemen en vanuit andere systemen data te ontvangen. Hiervoor is een API beschikbaar gebaseerd op WebAPI technologie. Voor meer informatie hierover kunt u altijd contact met ons opnemen.

Talen

TDOffice is beschikbaar in het Nederlands, Duits, Engels en Spaans. Meerdere talen kunnen in overleg worden toegevoegd.

Heeft u interesse in onze software, of wilt u meer informatie, aarzel niet om contact op te nemen.

Neem contact op