Het programma TDOffice is ontwikkeld voor technische diensten die een programma zoeken dat eenvoudig en functioneel moet zijn en waarbij elke gebruiker al na een korte inwerkperiode met het programma om moet kunnen gaan. De functionaliteit van TDOffice is aanzienlijk, doordat de jarenlange ervaring opgedaan met eerdere TD-programma’s is samengevoegd. Object stamkaart in TDOffice

De volgende items zijn aanwezig binnen TDOffice:
  • Storingen
  • Werkorders
  • Meldingen
  • Planning
  • Preventief onderhoud
  • Machine inventaris (objecten)
  • Kostenbeheersing
  • Uurboekingen
  • Inkoop en magazijnbeheer
  • Boomstructuur
  • Formulieren
  • Budgetbeheer
  • Kostenboekingen

Simpel of ingewikkeld, de keus is aan u

Het is binnen TDOffice mogelijk om zelf uw objectstamkaarten aan te maken en in te richten, of het nou gaat om een simpele stamkaart, of een uitgebreide stamkaart, alles is mogelijk. U bepaald zelf welke informatie u wilt weten van elk soort object, dit maakt het mogelijk om een stamkaart van een object precies af te stemmen op het object waarover het gaat en voorkomt overbodige velden die geen betrekking hebben op het object in kwestie. De objecten kunnen in een boomstructuur geplaatst worden voor een duidelijke structuur en hiërarchie. Dit vind u ook terug bij het maken van bijvoorbeeld een melding, storing, uurboeking, etc. Alle schermen die u moet invullen zijn door u zelf te beïnvloeden zodat het simpel of uitgebreid kan worden gemaakt.
Simpele melding in TDOffice Simpele melding in TDOffice
Uitgebreide melding in TDOffice tdooffice-uitgebreide-melding

Storingen

Storingen zijn simpel te registeren als melding door iedereen binnen uw organisatie, deze kunnen omgezet en opgevolgd worden via werkorders en preventieve beurten. Het scherm waarin de melding of werkorder gemaakt worden is bijna volledig door u zelf in te richten, dit betekent dat het een ingewikkeld of makkelijk invulscherm kan worden, u bepaald dit helemaal zelf.

Preventief onderhoud

Binnen TDOffice is het mogelijk om preventief onderhoud uit te voeren via datum en/of stand gestuurde checklijsten. Door preventieve beurten en objecten met elkaar te koppelen ontstaat simpel een overzicht met daarin wanneer welke objecten aan de beurt zijn voor hun preventieve beurt.

Magazijnbeheer

Door een uitgebreide inkoop, ontvangst, magazijn en uitgiftebeheer is TDOffice ook zeer geschikt om uw magazijn te beheren. Doordat er de mogelijk is om onderdelen te bestellen voor, en uit te geven op een object en werkorder wordt automatisch per object en werkorder de kosten bijgehouden. Dit zorgt voor een makkelijk overzicht van de kosten per object/lijn.

Financiële informatie

Doordat alle kostenboekingen gerelateerd kunnen worden aan een werkorder, object, budget of kostenplaats is het altijd duidelijk waar de kosten plaats vinden. Door elk object een kostenplaats te geven zal TDOffice deze herkennen en overal automatisch vullen, dit maakt het boeken en bijhouden van kosten eenvoudig en moeiteloos.

Rapporten

We beschikken over een uitgebreide set aan rapporten waarmee allerlei soorten informatie samengevoegd en bekeken kan worden vanuit TDOffice. Deze rapporten zijn bedacht door onze huidige klanten en zullen dus altijd relevant en efficiënt zijn.

TDOffice is beschikbaar in het Nederlands, Duits, Engels en Spaans. Andere talen zijn uiteraard mogelijk.

Heeft u interesse in onze software, of wilt u meer informatie, aarzel niet om contact op te nemen.

Neem contact op